söndag 3 augusti 2008

Lite regn

är helt okey men mycket regn är ju pyton! Har läst att ett stort lågtryck är på ingång inatt och imorgon med lokalt stora mängder regn. Det var ju inte så vi ville ha det precis men, men.... Inget man kan göra något åt ändå.

Idag har det ömsom regnat ömsom varit sol och värme. Svårt att hänga med i svängarna men det var i alla fall uppehåll när vi var ute och gick.
Smulan var i högform idag, hon är på de andra hela tiden. Jag är grymt imponerad av Nikki och Nova som står ut med den lilla terroristen och aldrig så mycket som morrar åt henne. Trots att hon helst hänger i öronen eller i frambenen på dem.
Nellie däremot håller Smulan på plats och lillvispen vet precis hur långt hon kan gå med henne.

Lisa har varit ute och paddlat kanot idag, jag ska snart åka och hämta henne hos kompisen Ida. Jag tror de hade hyfsad tur med vädret i alla fall. Hon ringde förut och var nöjd med dagen så det kan inte ha varit allra värst blött.

Imorgon går jag in på min tredje semestervecka. Det känns faktiskt som om jag varit ledig jättelänge men det är ändå skönt att veta att det varar ett tag till. Tids nog börjar allvaret med både jobb och skolstart igen!

Inga kommentarer: