söndag 31 augusti 2008

Gruppfoto

Lisa och Natali beslöt att tillbringa del 2 av helgen här hos oss så vid middagstid dök de upp med Nova och Baloo. Alla hundarna kommer numera väldigt bra överrens även om våra kan tycka Baloo är lite yvig ibland.
Dessutom kom pappa ner med Smulan en stund så då tog jag tillfället i akt att försöka få en bild på hela "klassen". Faktiskt blev det riktigt hyfsade bilder.





Stackars Nellie mådde illa och kräktes hela förmiddagen innan det äntligen vände. Nu mår hon prima igen så det var väl nåt hon satt i sig som vanligt.

Lisa var på Torp igår och då passade hon på att köpa en tröja till Nellie (20 kr i fyndkorg på Hööks) så nu kan den stackarn också kläs upp.



Imorgon flyttar min lilla Carolina till Oslo, det känns ju lite ledsamt. Hon åkte till Uddevalla ikväll för att vara med vänner sista kvällen, sen åker hon alltså upp imorgon. Fast man vet ju aldrig, hon kanske snart är hemma igen. Det beror naturligtvis på hur det går med jobb. Lägenhet har de fått mitt i centrala Oslo. De har valt att knö ihop sig fyra tjejer i en liten 2:a just för att de inte vet om alla stannar. Två av dem är redan på plats och har jobb redan. Skulle nu inte Carro och Gelix lösa jobbfrågan så kan de andra två klara av hyran själva om det skulle bli nödvändigt.
Hoppas hon kommer och hälsar på här hemma ofta i alla fall. Jag är ju van att hon flänger och far och nästan aldrig är hemma. Hon har praktiserat i Spanien och förra vintern jobbade hon i Sälen. Fast nog skulle jag må bäst med alla mina tjejer inom nära avstånd!

Imorgon är det agilitykväll igen, förmodligen blir det ingen tid för bloggande då.

Inga kommentarer: