söndag 14 september 2008

Sjuk????

Usch vad sjuk jag känner mig. Igår orkade jag knappt stå på benen men kom igenom dagen tack vare Alvedon. Har kollat febern massor av ggr med den visar 37,3 el liknande. Hur är det då möjligt att känna sig så sjuk??? Eftersom jag lever blint efter min egen praxis att har man ingen feber så är man inte sjuk - då kan ju inte jag vara sjuk. Ni kan tänka er hur många ggr mina barn har ifrågasatt denna praxis genom årens lopp. Det har dessutom blivit en och annan tur till skolan och hämta hem sjuka barn. Ingen feber på morgonen behöver ju inte betyda ingen feber mitt på dagen.
Fast i mitt fall så har jag ju mått dåligt i flera dagar nu så nån feber lär det inte bli. Det hade varit bättre det bröt ut på riktigt för jag har ont precis överallt.

I alla fall ska jag (efter lite Alvedon förstås) ta mig en tur ner till Munkedals Bhk och se vad de har på programmet idag. "Hundens Dag" heter arrangemanget och låter riktigt trevligt. Hoppas det är mycket folk där och framför allt att det inte blir nåt regn.

Vad konstigt det känns att inte ha någon agility på måndagarna nu, på söndagar brukar jag ju förbereda ryggsäcken inför den. Fast å andra sidan är det ju lugnare att inte behöva köra ända till Tanum flera ggr i veckan.
Nu skulle ju jag behöva träna Nellie en stund varje dag inför tävlingen nästa helg så får väl utnyttja måndagkvällen till det istället.

Inga kommentarer: