tisdag 16 september 2008

Datorrensning

Nu äntligen!!! Roger har hjälpt mig att bränna ner alla foton på CD så nu är datorn tömd. Hoppas det får den effekt jag förväntar mig. Den datorn jag använder har vi nämligen haft mängder av bilder sparade på. Vilket naturligtvis innebär att burken var präktigt fylld och trög. Så nu hoppas jag på snabbare dator, fast det är lite tråkigt tycker jag att inte ha bilderna lättillgängliga. Löjligt va?
Några bilder jag tog i helgen hade jag glömt föra över till datorn så på det viset har jag nu påbörjat nästa fotomapp i alla fall.
Denna bilden på Emilie och Andreas är från i lördags kväll när vi åt gott och myste.



Jag berättade ju att Nellie fick ett halsband i lördags. Så här fint var det! Synd bara att ha så fint halsband på en hund med så mycket päls...



Imorgon blir det träning i Tanum och direkt efter det har vi styrelsemöte. Även ikväll hann jag träna Nellie en stund, oj vad jag önskar jag inte slarvat så med träningen det sista! Nu har jag bara några dagar på mig...

Inga kommentarer: