lördag 13 september 2008

Lisa hemma igen!

Efter någon timmes vila igår förmiddag återkom livet till mitt stackars huvud igen. Medicinen hjälper mot värken men tyvärr blir jag istället jättedålig av just medicinen i några timmar efter jag tagit den. Därför är det så svårt att ta den om jag ska klara jobba samtidigt.
Tyvärr återkom värken inatt, det blir så ibland, dessutom vaknade jag med väldigt ont i halsen inatt. Nu är jag full av alvedon så vi får väl se om jag överlever dagen.

Igår kväll åkte vi och hämtade Lisa när de kom hem igen. Nikki fick följa med och gissa om hon blev lycklig när hon fick se Lisa! Ja Lisa blev nog lika lycklig hon. När vi kom hem igen hade Emilie kommit hem med sin nya kille, Andreas. Jättetrevlig kille. Så nu är det bara Carolina som fattas i huset men hon är ju i Oslo. Vi får väl se om hon blir kvar där eller ej.

Var på Mannes i Munkedal och handlade förut, såg på deras anslagstavla att Munkedals Bhk har "Hundens Dag" imorgon kl 11-14 med en hel del aktiviteter. Om vädret är bra (och huvudet förstås) kanske jag tar en tur dit imorgon. Vi i Tbhk vill ju också försöka ordna aktiviteter av olika slag så det kan ju ses som ett studiebesök.
Bengt och Karin, har ni nåt för er eller vill ni följa med?

Apropå aktiviteter så har vi bokat in en föreläsning med Pia Myrseth, hundpsykolog, den 15/10 kl 19,00. Så ni som har möjlighet gör redan nu en notering i almanackan, det kommer att bli riktigt riktigt bra så denna ska ni inte missa!

Hoppas nu alla Vallkrokens hundar med ägare får en bra dag nere i Bjuv! Självklart vill vi ha rapport under helgen med hur det gått!

Inga kommentarer: