torsdag 18 september 2008

Fredagsmorgon

Jättehärligt väder var det nu på morgonen så en riktigt skön morgonpromenad blev det. Nu ser det däremot ut som om regnet hänger i luften. Tror jag ska ta och åka in till Torp och handla, kylskåpet behöver ju fyllas på igen.

Lisa ska tydligen ta Nova med sig och åka till Baloo ikväll. Där vankas det 1-års kalas imorgon när Baloo fyller år. Ryktet sa något om nio (ja..9 st!!!) hundar bjudna på detta kalas.
Synd bara att Lisa förmodligen inte hinner träffa Carolina då, vi får väl se om vi får ihop det på nåt sätt. De båda systrarna saknar nämligen varandra en hel del.
Äldsta dottern Emilie tillbringar helgen hos Andreas i Västervik så hon kommer inte heller. Det är inte ofta alla är hemma samtidigt längre precis.

Nu drar det ihop sig, bara två dagar kvar....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara meddela att tassar o tummar håller även vi i Helsingborg inför söndagen !! Jag är likadan ....blir nervös ...varför blir man det ?? Jag tror inte det är för att man hoppas att man ska vinna utan det är snarare det att i tankarna ser man framför sej att hunden har glömt allt den lärt sej och flippar totalt ..eller ?? Sen ser man domaren framför sej som undrar vad man har där att göra ! Jag brukar intala mej att detta gör man för att det är kul att hålla på med sin hund och att det spelar inte så stor roll hur det går ! Men jag blir ändå nervös ...Hur som helst " Lycka till " Kram Carina