lördag 1 november 2008

Underbar morgon

Såna här mornar är helt underbara! Helt vitt ute av frost, 5 minusgrader och en blå himmel. Kan det bli bättre?
Visserligen slapp jag första kisserundan eftersom Roger skulle upp tidigt. Alice sov faktiskt tills han gick upp 6,20. Sov och sov, hon var tyst i alla fall även om hon vankat runt lite innan dess så la hon sig igen varje gång utan ett pip.

Roger har gett sig av för fisket, med det här vädret hoppas jag de får en kanondag, även om det säkert blir kallt.

Själv har jag suttit framför datorn en stund nu och bland annat lagt till möjligheten för er som läser min blogg att registrera er, samt prenumerera på inläggen. Visserligen måste det gå via Google och inte direkt till er mail. Detta är det upplägg "Blogger" har och jag vet inte hur man lägger upp det på annat sätt, är inte så hemma på det här.
Enligt min statistik så är ni några stycken som följer vår tillvaro faktiskt. Förra helgen i samband med köpet av Alice steg siffrorna på besökare i höjden betydligt, jättekul när så många vill dela ens upplevelser. Att sen få respons i form av kommentarer och gästboksinlägg gör mig jätteglad. När vi kom hem från Knickerbockers förra lördagen så var mailen full av meddelanden!

Nu är det dags att kolla om nåt nytt kommit in på Knickerbockers hemsida. De har ju varit borta ett par dagar på utställning så där kommer snart nyheter antar jag. Snacka om att hon är duktig på att uppdatera sin sida (nu är hon ju webadministratör)och bloggen, ja den måste man ju prenumerera på så man inte missar något...

Inga kommentarer: