måndag 24 november 2008

Kallt

Usch vad jag tycker det är kallt. Jag som jämt fryser gillar naturligtvis inte kyla. Fast å andra sidan gillar jag inte mildväder med regn och blåst heller. Problemet är bara att om jag byltar på mig allt som eg skulle behövas redan nu, vad ska jag då ta på mig i februari när det är 15 minusgrader?

Naturligtvis heter Marlénes lilla valp Solita och inget annat. Jag har vansinnigt dåligt minne när det gäller namn (på både två och fyrbenta) så jag döpte om henne lite några inlägg bakåt. Yrskesskadad som jag är så har jag lättare för personnummer...

Fick precis mail från Pirre (Knickerbockers) med tips om en utställning i Örebro i februari. Sen tidigare har vi dessutom fått inbjudan till valpträff med utställning i Linköping dagen efter, också det i februari. Sjutton också att det ska vara så himla långt att köra dit...kanske inte så roligt att köra så långt i februari. Ja ja, får väl fundera på saken. Om inte annat får jag väl anmäla och se sen hur väglaget blir när det är dags.
Förresten är den lilla hanen på bilden i inlägget här om dagen såld nu men en annan vacker broder finns kvar...bara så ni vet alltså!

Inga kommentarer: