torsdag 13 november 2008

Ett gott skratt

får ni om ni läser Carinas inlägg i min gästbok! Själv ler jag fortfarande. Tack för att du gav mig hopp Carina! För visst tog det väl slut nån gång på nattstörningarna?
Själv har jag nästan glömt hur det var med de andra hundarna men tycker mig inte minnas att de behövt ut mer än någon/några nätter precis i början. Lite pölar får de helt enkelt göra inne på natten om det skulle behövas men det är väl märkvärdigt att det måste bajsas just på natten eller? Inte sjutton kan man låta dem göra det och sen sova vidare i den odören...

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst tar det slut någon gång. Fast jag tror stora hundar är lättare än små. Vår schäfer blev det på tre veckor men Nalle o Sudden tog några månader. Men inte kunde jag sova i bajs lukt inte !! Visst kan man väl stå ut med pölar men jag hade alltid en förmåga att trampa i dom när jag skulle upp på toa mitt i natten. Så fick man hoppa ut på ett ben för att skölja av foten. Ja jösses vilken syn !! Tur att valpar är så bedårande så man står lätt ut !
Kram Carina