tisdag 8 juli 2008

Wilda fyller år

Imorgon fyller Wilda två år! Och om ytterligare två dagar fyller min lilla Nellie två år. Grattis Wilda! Hoppas matte har något extra gott till dig då. Det vet jag förresten att hon har. Elin har koll på hur man firar såna viktiga saker.



Emilie är fortfarande sjuk men mår väl nåt bättre i alla fall. Lisa är kvar hos kusin Natali men kommer hem imorgon. Det börjar bli väl tomt här nu, först var hon ju hos farmor några dagar , sen var hon hemma en natt innan hon åkte till Natali i söndags.
De har väldigt kul ihop de här två kusinerna men jag antar att Natalis föräldrar snart behöver vila upp sig efter den här omgången. Pratade nyss med min bror och precis som vanligt är de vakna halva nätterna och sover halva dagarna. Hade de inte blivit väckta så hade de sovit till eftermiddagen. Tänk när man kunde sova på det viset!

Nu är det riktig semesternedräkning! Sex mornar kvar att åka till jobbet, ja det kan ju bli sju om jag måste jobba på fredag igen. Det ska bli så himla skööönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, Tack,Tack!
Jo, matte fixa allt lite gotta åt mig ! Men hon var lite snål med presenterna detta år + att hon inte fixa nåt kalas för mig och polarna:)
Hoppas Nellie får en lika bra dag som jag imorgon!
Hoppasa vi ses snart!
Slick och tass från/ Wilda