tisdag 22 juli 2008

Är jag söt eller????



Jodå, visst är Nellie söt i sin nya flytväst. Fast det syns lång väg hur obekväm hon känner sig i den. Nellie gillar aldrig att få på sig saker, hon blir liksom böjd hela hon då.
Det blev ingen tur på sjön idag trots det fina vädret. Roger måste städa i verkstaden innan han tar ledigt. Det hade jag naturligtvis inte tänkt på. Nu hoppas vi på att imorgon.......

Själv ägnade jag förmiddagen åt att putsa ett par fönster. Kan lika gärna göra lite nytta. Sen när jag gjort dagens arbete så gick jag över till att utöva "padding". Detta nya uttryck har jag lärt mig av Katrin Schulman i MIx Megapols Äntligen Sommar. Det innebär att man ligger som en padda i solen och gör ingenting. Padding. Så nu vet ni det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med "padding" tycker jag låter bra, men jag föredrar att padda i skuggan :-) gärna i en hängmatta!