fredag 9 maj 2008

Trött

var jag ju igår..... men idag känner jag mig som ett vrak!
Längtade efter en god natts sömn (hmmm, jag har haft sömnproblem sen jag var 18) men just nu sovar alla döttrar hemma. Hade väl hunnit sova en stund när jag vaknade av att äldsta dottern gett upp datorn och "dundrade" omkring inför sänggående 23,40. Sen låg jag vaken säkert en timme igen.
Vaknar med ett ryck av att någon knackar på sovrumsfönstret och lyser med lampa (mobiltelefonen)!!!! Fy vad rädd man blir! Naturligtvis är det Carro som kommer hem ca 01,30 och inte har med sig någon nyckel. Upp och låser upp och sen är det ju kört för en timme igen.
Fast idag när jag är ledig fick jag ju sova till 6,30 till skillnad mot andra dagar när jag går upp kl 5.
Ja ja, får väl ta en slappardag idag, tänkte njuta av solen på altanen men först ska jag åka och handla mat inför helgen.

Inga kommentarer: