måndag 19 maj 2008

Nyss hemkommen

Nu har jag precis kommit hem från sista gången på uppfödarutbildningen.Försäkringar var ämnet idag och ingick alltså i juridikboken. Tyvärr missade jag förra gången av juridiken, de hade satt ut datumet för tätt inpå så jag fick helt enkelt se det dagen efter det varit. Typiskt! Annars har jag varit med på alla träffar och det har varit jätteintressant. Även om jag nu aldrig skulle ta någon kull på någon egen hund så har jag lärt mig massor. Kunskaper som man kan ha nytta av i sitt hundägande för övrigt också.

Blir väl inget pysslande med hemsidan idag antar jag men oj vad kul det är när ni skriver i gästboken!
Faktum är att jag haft så kul i helgen när jag snickrat på den så jag riktigt brinner av lust att fortsätta. Tiden ska bara räcka till också.

Elin, jag är INTE bra på datorer, lyckades bara äntligen hitta en variant som faktiskt var tillräckligt enkel för att jag skulle klara ut det. Det finns färdiga mallar till allt så vips.... ett litet fotoalbum tex! Testa själv får du se!
Tyvärr är det ju så att alla bilder hittills redan varit med i bloggen så därför får ni som varit med tidigare nöja er med att se dessa även på hemsidan. Nytt får komma efterhand. Sen ser jag ju redan en del småsaker som ska ändras också.

Antar att det är bäst att släpa in blomkrukorna ikväll också, i morse var det -2. Lite tröttsamt är det med detta fram och tillbaka men jag vill ju gärna de ska överleva ett tag i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske får försöka någongång då:)Jo, jag hoppas bara att det är så att hon är slö efter helgen.. Man blir ju bara så orolig över henne ibland eftersom hon är lite som hon är.. Men hoppas det bara är vila och lugn hon behöver!
Japp, tänkte nog ta en sväng dit på onsdag, slutar 17. Så det blir det.

Ses då! (hör av dig om ni inte kommer)