söndag 25 maj 2008

Söndagstävling

Idag har klubben haft lydnadstävling klass 1-3. Själv gjorde jag debut som sekreterare i sammanhanget. Faktiskt gick det helt okey och jag har lärt mig massor idag. Dessutom kände jag att jag nog faktiskt snart kan starta Nellie trots att hon inte tar apporten. Det är det ju inte många som gör ändå menar jag!!! Däremot får vi jobba på med tandvisningen, där har vi ju ett problem.
En härlig dag hade vi i alla fall, vädret var kanon och humöret på topp. Vår klubbstuga ligger så otroligt fint i skogskanten med de öppna planerna nedanför.
Eftersom jag skötte skrivet så kunde jag ju inte ta bilder på de tävlande in action men det finns lite bilder i albumet "Tävling i Tanum" på hemsidan.

Förresten...vad hände igår egentligen??? Med Charlotte menar jag! Säger som jag brukar säga dagen efter detta stora evenemang....jag ska ALDRIG mer titta på detta!

Inga kommentarer: