torsdag 22 maj 2008

Snuvad på ledigheten

Jaha, blåst på den lediga fredagen igen. Kris på jobbet och naturligtvis är det svårt att säga nej så jag får väl vackert jobba. Jag ska nog överleva, går hem så fort det är möjligt.

På söndag ska jag vara med på klubbens lydnadstävlingar och sköta domarskrivet. Jag börjar bli lite nervös för det, har aldrig gjort det förut, tänk om jag gör nåt fel och blir avrättad av de tävlande!! Hemska tanke! Hoppas det blir bra väder i alla fall.

Här hemma är det tyst och lugnt idag. Roger kom nyss hem från jobbet. Lisa åkte med mormor/Smulan och Natali/Baloo på kursen. Hon ville väl kika hur det går för dem första gången. Själv tog jag en promenad med hundarna förut, det är en underbar kväll. Känns att det är mycket varmare igen.

I morgon ska Wilda opereras. Vi sänder en extra tanke till henne och Elin och Jocke!

Inga kommentarer: