lördag 24 maj 2008

Schlagerkväll

Nu är jag förberedd för en kväll framför TV:n! Kvällspromenaden avklarad och jag ska strax in i duschen. Tidigare bakade jag(!!!) en rabarbertårta som ska avnjutas till kvällens stora schlagerfinal. Den tror jag faktiskt jag ska sätta in receptet på hemsidan, den är så fantastiskt god och framförallt så himla enkel och snabb att göra. Det får bli en annan dag.

Nyss gjorde jag klart Novas album på hemsidan. Nu är det bara Nikkis kvar och dessutom så måste ju Selma få en sida också. Trollets sida blev klar igår. Sen har vi kommit igenom "familjen". Under änglar fattas ju mina två första collies Moody och Bella men det beror på att alla foton på dem är på vanligt fotopapper så de måste scannas in först. Då måste lilla jag ha hjälp!!
Det är väl tur att vi inte har kvar hästarna, marsvinen och kaninen vi haft tidigare. Förr fanns det faktiskt vänner som kallade oss för "Lilla Zoo"! Konstigt eller?

I kväll håller vi tummarna för Charlotte, en riktigt bra låt har hon i alla fall!

Inga kommentarer: