lördag 17 januari 2009

Junior Handling


Imorse blev jag och Lisa upphämtade av Veronica och Josefin vid 7,20. Då bar det iväg ner till Angered där flickorna skulle gå en kurs i Junior Handling. Egentligen skulle ju Lisa haft Nikki med sig men hon löper så det fick bli lilla Alice då. Lisa fick det tufft med lilla fröken men klarade det bra. Varje gång Lisa skulle ställa upp henne fick jag gå därifrån. Alice är nämligen så mammig så hon kan bara stå åt det hållet man ser mamma åt och vill överhuvudtaget helst inte vara i andra änden av en lokal utan "mamma". När jag väl gick utom synhåll fungerade det riktigt bra. Fast i pauserna fick hon vackert sitta hos mig. Veronica hade med sig sin stora canvasbur så där stoppade vi in både Crazy och Alice medan vi åt och vid några fler tillfällen just för att de skulle vila ordentligt. Då sov de sött en stund.
På slutet var Alice helt klubbad och somnade med huvudet i vattenskålen.



Även Crazy var tämligen slut och ja...tjejerna var också möra.




Väl hemma är vi alla helt slut, det lär bli en lugn kväll med andra ord. Först Körslaget och sen sängen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jobbigt ut att vara på kurs. Hoppas de hade roligt och även att de fick nåt "matnyttigt" med sig hem.

Själv har jag varit på utställning idag. Skrållan blev BIM och lilla Saga slutade som BIG 3 (av 10). Fick jättefin kritik på båda flickorna av domaren Per-Erik Wallin. Nu ska jag snart krypa ner i zzzznarklådan. God natt!

Anonym sa...

Hej.
Vad roligt att träffa er. Hoppas ni har bättre tid nästa gång ni kommer ner till Stor stan. Hoppas att tjejerna fick något utav kursen.
Må så gott.
Marita