lördag 2 januari 2010

Smulan och gänget

På förmiddagen var jag och Lisa på Torp igen och fyndade faktiskt lite grann. Lite smått och gott blev det köpt i alla fall. Nu efter maten tog jag med mig Nellie och Alice på en promenad i kylan. Vi gick upp och hämtade med oss en överlycklig liten Smulan.
Egentligen så gillar inte Smulan alls varken snö eller kyla men hon glömmer allt när hon får leka med sina kompisar.
Vi tog en sväng nere på gärdet där pappa som tur var kört med traktorn. Tur för lilla Smulan som fick hålla sig mest i traktorspåren om hon skulle kunna hålla farten med sina små korta ben. Inte lätta att bli jagad i snön när man har såna små kortisar att springa med.





































3 kommentarer:

Eva sa...

Vilka härliga vinterbilder på härliga hundar =)
Sötsnygga Smulisen är ju bara för gooooo!!!
Här hos oss blir det nog rejält kallt i natt kan jag tro, det är redan minus 20, brrrr.....

Thina sa...

Underbara bilder på hundarna!!
Idag går jag i köld protest.....-20
Det är verkligen bara för kallt tycker jag.

Veronica sa...

Tur Eive fixar spår till lilla Smulis att springa i...