tisdag 12 januari 2010

Drömmar

Äntligen har temperaturen ändrat sig till lite mer drägliga -4 grader. I gengäld är det mulet men man kan ju inte få allt...

I dag var det dags för akupunktur igen, det var ju ett tag sedan sist eftersom det varit ett uppehåll över alla helger som varit. Vad gäller TENS kan jag väl inte säga det hjälpt nåt nämnvärt så jag har följdaktligen kännt hur hela kroppen skrikit efter nålar länge nu. Det blir nåt konstigt begär trots att jag tycker det gör så f-t ont.
Jag har ju också precis börjat använda Back On Track och det ska bli väldigt spännande att se vad det kan ge.

Just nu är jag mest rädd för hur det går med F-kassan efter nästa vecka...kan bli problem om läkaren sjukskriver mig längre vilket jag tror med tanke på hur mycket sämre det är nu igen. Ja ja, vi får väl se...

Roliga drömmar har jag haft det sista i alla fall. Förra veckan fick jag ju jobb som gymnastiklärare (!!!) i Lysekil och hur kul det var kan väl diskuteras.
Natten till igår var jag hos en optiker i THAILAND och provade ut glasögon!!! Det var däremot kul kan jag säga...jösses så skönt det skulle vara att befinna sig där nu. Sist jag var i Thailand var jag faktiskt hos optikern och köpte nya glasögon vilket är mycket fördelaktigt där nere.

I natt var det dags igen för något trevligt. Eva och Mats på Vallkrokens var på väg hit med alla hundarna!!! Jag väntade som sjutton men de hann aldrig komma innan Rogers klockradio startade...attans!

Undrar vad det ska bli här näst...

2 kommentarer:

Eva sa...

Har du drömt något kul i natt?

Thina sa...

Vilka roliga drömmar du har och så olika....vad kan röra sig i ditt huvud mån tro....de sägs ju att drömmarna är resultat av vad som rör sig i våra hjärnor och som vi bearbetar.....=)
Hoppas att det går bra med Försäkringskassan!
Väntar mig ett besök i butiken! Hade ju tänkt mig att bjuda på kaffe!!! =)
Klarade sig sjukgymnasten denna gången också??? =)