onsdag 6 januari 2010

(Mar)Dröm

Usch vad jag drömde konstigt i natt. Jag fick plötsligt ett jobb som gymnastiklärare (!!!) i Lysekil! Inte hade jag ens sökt det här jobbet så vette sjutton om det var nån omplacering eller nåt, ha ha. Nåt sorts straff måste det ju ändå ha varit antar jag!

I alla fall fick jag lite bryderi om hur nu detta skulle gå. Jag som har ont snart över allt och fortfarande är halvtidssjukskriven. Gymnast???? Njaaa....
Sen kanske man ska nämna att jag ALDRIG varit särskilt förtjust i gymnastik eller idrott i nån variant! Är närmast en sporthatare faktiskt.

Fast om man då betänker att jag trots det faktiskt jobbat i en stor sportbutik i 10 år (inga problem alls) så kanske det är fullt möjligt att jobba som gymnastiklärare utan att kunna röra sig nåt större? Eller???

Kan tillägga att jag aldrig hann påbörja jobbet...


1 kommentar:

Veronica sa...

Hmmm låter hemskt alla elaka elever... stackare... Tur att det bara var en dröm...=)