fredag 6 februari 2009

Migrän

Idag har jag varit hos tandläkaren. Nåt av det värsta jag vet. Fast jag hade inga hål så jag är jättenöjd.
Eftermiddagen har jag tillbringat i sängen då jag fortfarande lider av sviter från gårdagens migrän. Drabbades av den igår förmiddag på jobbet men hade som tur var med mig min medicin. Huvudvärken försvann men i gengäld så blir jag ju helt klubbad av medicinen.

I alla fall lyckade jag avverka arbetsdagen och faktiskt ta mig iväg på årsmötet också. Där var det trevligt men visst märktes det att vi konkurrerade med Pia M om kvällens deltagare/åhörare.
Jag fick en underbar blombukett av Bengt som jag blev så otroligt glad för. Även om Bengt nu fortfarande är kvar i styrelsen på annan post så känns det naturligtvis konstigt att han inte är vår ordförande längre.
Priser från årets KM delades ut och gissa om jag blev förvånad när det visade sig att ett pris tillkommit. "Till en mycket engagerad person, 70+, med brinnande intresse som varje vecka kör långa vägar för att komma till klubben. Som om hennes dotter (????)inte sprungit i buskarna på KM:et hade haft ännu bättre poäng än hon nu fick".
Alltså mamma! Verkligen jättekul. Nu var hon tyvärr inte med på mötet så hon vet det inte än men jag träffar henne om en stund, hon kommer att bli jätteöverraskad!

Dessutom fick jag ta emot Natalis pokal eftersom hon inte heller var på plats. Två pokaler hade jag med hem alltså men ingen var min...synd.

Imorgon bär det väl av till Tanum på ridhusträning antar jag. Om jag nu blir av med resterna av huvudvärken.

Inga kommentarer: