söndag 22 juni 2008

Regn igen

Ja då regnar det igen. Igår var det ju riktigt soligt men tyvärr rejält båsigt. Idag har vinden avtagit men det regnar istället. Inget att göra åt så jag sitter inne och kurar istället.

På Midsommardagen har Roger och hans kompisar som tradition att gå ut i Lysekil. Som alla andra! Det är ju cruising i Lysekil den dagen och det känns verkligen som om ALLA är där. Det är så skööönt att få vara hemma och slippa ut och knö bland allt folk. Jag körde honom till bussen igår och ringde och kollade så han levde vid 12-tiden idag. Jodå, men inte lät han så pigg inte. Peter har en stor båt som han hade lagt i Lysekil så de tillbringade natten där. Så nu får vi väl se om Roger lyckas ta nån buss hem under eftermiddagen. Han försökte allt med att få mig att komma ut och hämta honom men jag körde ju Emilie till bussen tidigare så jag vet hur trafiken såg ut. Jag tänker INTE ut och köa idag, så det så!

Har roat mig med att skruda om hemsidan idag. Nu är den sommargul istället. Egentligen finns en massa olika layouter att välja på men jag tycker det är svårt att hitta nån fin. Färgerna är konstiga och svåra att kombinera på de olika delarna. Men, men..jag valde ju denna för att den är så otroligt lätt att hantera så då får det väl gå om det inte blir så flashigt. Sen hade jag ju tänkt skruda om bloggen också så den skulle gå i stil men då fanns det ingen matchande färg i den layouten. Den får helt enkelt fortsätta vara grön så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad snyggt du gjort på sidan!
Det är ju kul att sitta och leka lite och är det dåligt väder så spelar det väl ingen roll vad man sysselsätter sig med!
Kanske Saga skulle stannat och hjälpt dig?