onsdag 18 juni 2008

En bättre dag

har det varit idag. Man kan ju inte bara ha dåliga dagar som tur är.
Igår var vi på agility igen, lika kul som vanligt. Nellie och Smulan sköter sig jättebra och för Lisa som är snabb är det väl inga problem. Men för mig är det värre... Det där med koordination är ju inte min starka sida kan jag lova. Vad gör nu det när man har så kul. Smulan hon lyder så otroligt bra nu, det är en fröjd att jobba med henne nu. Snabb är hon också! Fast Nellie är ännu snabbare men det passar ju bra att Lisa kör med henne då.

Jag har lagt upp ett nytt fotoalbum på hemsidan, "Agilityalbum 2" med gårdagens bilder. Tyvärr har jag inga bilder på Smulan för ´det var jag själv som stog för fotograferandet och då blev det ju inga på oss. Inga bilder i bloggen idag alltså.

Wilda hon fortsätter att imponera på oss alla med sin nya energi och jag kan lova att hon och Elin skulle vara varje domares favorit, ingen kan peppa en hund som Elin! Undra på att Wilda bara växer i sina prestationer!

Nu är jag långledig, ska verkligen bli skönt. På midsommarafton får vi fint besök från Vallkrokens kennel, detta väntar vi jättemycket på. Det ska bli så himla kul att få se lilla nytillskottet Saga. Jösses vad vi ska ta bilder då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där!
Klart vi ska fota i morgon!
Du kan ju bara gissa vem jag ska ta bilder på....så klart.....sötnosen Smulan som ska vara med på min hemsida :-) oj oj oj vad hon ska bli fotad, men är man söt så är man!!