söndag 13 april 2008

Söndag eftermiddag

Så var det söndag igen! Usch vad fort helgen går, speciellt denna eftersom jag jobbade i fredags. Annars är jag ju alltid ledig på fredagar men jobbar längre dagar måndag till torsdag. Ett upplägg som passar mig bra.

Hade tänkt ägna tid åt träning med hundarna men det blev inte så. Nellie hade ju behövt lite "privat" träning i agilityn tex, eftersom hon ju missade förra veckan pga löpet. Det lär ju bli två gånger till som hon missar tyvärr men inget att göra åt. Fattas bara att lilla Smulan också drar igång, det skulle ju va höjden av otur.

På onsdag blir det ingen träning på klubben för då har vi medlemsmöte istället. Jag är ju sekreterare i styrelsen så det blir till att skriva protokoll igen. Kanske det kommer upp lite nya spännande förslag, vem vet.
Den 4/5 har vi ju träningsdag i Rallylydnad. Den har jag anmält Lisa och Nellie till. Själv kommer jag naturligtvis att vara med och titta också. Detta är helt nytt för oss så det ska bli spännande.

Igår la Eva ut 2-veckors bild på valparna på sin hemsida, nu kommer man snart att bli riktigt valpsjuk kan jag säga!

Inga kommentarer: