tisdag 22 april 2008

En dag för alla

har jag varit på idag. En utvecklingsdag som hölls på Svenska Mässan i Göteborg med bla Peter Siepen, Babben Larsson, Jonas Gardell, Ulla Skoog m fl. Dessa föreläste för oss från kl 10-16, som jag har skrattat! En riktigt lyckad dag med andra ord.
Igår var det agility igen, Elin hade med sig lilla Mini så Lisa hjälpte till att passa henne. Alltså var det jag som körde med Smulan igår igen. Det gick jättebra, Smulan har väl inga större problem det är i så fall jag som klantar mig vid tex framförbyten och sådana där konstiga saker man ska tänka på. Nästa gång får äntligen Nellie följa med igen, det blir bra för henne.
Roger har förresten varit snäll och gjort färdig "däcket" till oss nu så det har hon kunnat träna på hemma. Jag var ju lite rädd för att det skulle vara svårt men det var det inte, både Nellie och Smulan tar det galant.

Det har ju varit ett sånt underbart väder ända sedan i fredags och nu kan jag faktiskt låta dörrarna stå öppna så hundarna går ut och in som de vill! De rymmer inte!!!! Undrar om detta är tillfälligt men jag hoppas ju såå att de äntligen har lärt sig. Naturligtvis håller jag koll men jag behöver inte gå med ut för att passa. Vi håller tummarna för att det håller i sig men om inte är det ju tur att Roger förberett med stolparna till sista stängselsidan.
Igår tog Lisa mest bilder på lilla Mini, se så söt hon är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla Mini :)
//Lisa