onsdag 2 april 2008

Oj oj oj

vad trött jag är!
Har haft några hemska dagar på jobbet. Egentligen är vi två och en halv tjänst som jobbar i receptionen men nu har jag varit helt ensam i flera dagar. Så kan det naturligtvis bli när nån är sjuk eller har sjukt barn men det är otur när två är borta samtidigt. Jag jobbar ju på en mottagning på sjukhuset så det är ganska många patienter som kommer på en dag och sen är det ju telefonerna och allt annat som ska göras.
Men, men.... det blir väl bättre antar jag, känner mig bara lite trött och kinkig.

Inte blir man gladare när det bara regnar och regnar. Promenaden med hundarna är inte speciellt givande och framför allt Nikki och Nova ser ut som jag vet inte vad. Antar att de är torra lagom tills de ska ut imorgon bitti.
Slut med gnäll för idag, imorgon är en annan dag.

Igår ringde min goa dotter Carolina som jobbar i Sälen och sa: Mamma jag åker till Barcelona och jobbar i alla fall! (Var på tal för ett tag sen)
Nej fy vad deppig jag blev! Vill ju helst ha henne i Sverige i alla fall.
-April april!!!! Tack gumman vad glad jag blev, nu väntar vi bara på att du ska komma hem igen om ca en månad!

Inga kommentarer: