tisdag 22 december 2009

TNS

I dag var jag hos sjukgymnasten igen. Trodde jag skulle få akupunktur som vanligt men istället blev det en lektion i hur TNS-apparaten fungerar. Det hade äntligen kommit in en som han på stört vikt åt mig.
Så nu ska jag själv sköta detta tre ggr om dagen för att kunna få smärtlindring emellan mina akupunkturbehandlingar. Sitter just nu här "uppkopplad" med elektroder på armen och känner elektriciteten pulsera genom musklerna, känns jätteläbbigt. Ska iaf bli spännande att se om det har nån effekt. Allt är ju värt att prova.

Måste ju också erkänna att detta gör ju inte ont till skillnad mot nålarna som kan vara riktigt hemska. Det blir värre om de ber mig sätta nålarna själv också....

1 kommentar:

Thina sa...

Hoppas att det hjälper dig!!!
Kan tänka mig att det vore gott!
Kan inte riktigt tänka mig dig sitta där hemma och sätta nålar i dig själv efter vad du ´berättat så det får vi hoppas att de inte föreslår....
Ps. Hade en liten rymmare här igår som tog sig ut 2 gånger.....
Hur kul är det???