tisdag 15 december 2009

Invigd

Vi hade en bra dag igår både jag och Carro. Jag fick ju en efterlängtad hundfön och Carro fick en oväntad stor julbonus från sin chef. Gissa om vi var glada båda två.

Carro bestämde sig genast för att ta tag i saken och köpa sig en ny mobil så idag for vi in till Torp hon och jag. Naturligtvis slutade det med att vi kom hem med var sin ny mobil. Jag har ju varit på gång ganska länge jag med men har bara kollat och kollat och kollat...nu kom jag till skott i alla fall.

Väl hemma så åkte Nikki äntligen in i duschen och sen började det roliga. På med fönen och stackars Nikki blev galen! Det var ju lite skillnad på effekten på denna och min gamla hårfön. Fast efter en stund gick det hur bra som helst. Och sååå snabbt!!! Jag ler fortfarande av ren fröjd. Sen kan jag väl kanske tillägga att hon ser lite grann ut som om hon stuckit nosen i en el kontakt för pälsen står rakt upp nästan. Men det gör ingenting alls för hon är torr och hon luktar gott!

1 kommentar:

Thina sa...

Det där låter intressant.....med fönen alltså....och inför utställning så ska de ju nästa se ut som de stuckit tassen i en kontakt har jag förstått....=)
Och framför allt....det går fortare!
Skulle man kunna få lite detaljer om detta tror du Katharina.....var de finns och pris och så?
Kul att du fått dig en ny mobil! Har den gamla kommit tillbaka från reparation ännu????
Ha en go dag i kylan!