onsdag 23 december 2009

God Jul!

Ja här sitter jag nu igen med elektroder på armen och ett dunk dunk dunk i armen. Inte jätteskönt men helt okej. Passar på att sitta vid TV:n eller datorn samtidigt.

Min privata kock har kokat julskinkan, för övrigt är det lugnt här. Vi ska ju vara hos min bror och hans familj i morgon så det blir ingen julmat här hemma. Alla tar med sig nåt till julbordet så det inte blir så betungande för någon. Så brukar vi göra.

Det snöar ute och jag har fortfarande lite svårt att fatta att det faktiskt kommer att bli en vit jul i år! För nu ska det väl ändå inte hinna töa bort i morgon...

Önskar alla mina bloggläsare en riktigt God Jul! Vi hörs om ett par dagar igen...

1 kommentar:

Carina med Nalle o Sudden sa...

Hoppas ni får en mysig julafton !! Vill tacka för det fina julkortet !