onsdag 30 december 2009

Brrrrr...


Brrrr vad kallt det är ute! Redan -14, kan bara tänka mig vad det kommer att bli i natt...
När jag åkte ifrån jobbet kl 13,40 i eftermiddags visade bilen -6. Det tar ca 25 min att köra hem och det blev bara kallare utmed vägen. När jag kom hem visade den -11! Snacka om skillnad på tre mils avstånd mitt på dagen.

I morgon är det nyårsafton. Vi är visserligen bortbjudna men får väl se hur det blir ändå. Det ska ju lösas för hundarna först i så fall, är ju inte precis en dag man vill lämna dem ensamma hemma. Är inte så säker på att nån vill passa de tre stora heller. Lilla Nellie brukar kunna följa med men jag kan bara tänka mig vad värdparet skulle säga om vi kom dragande med de stora också. Förmodligen skulle det vara sista gången vi blev bjudna då, ha ha...

Carro åkte till Oslo i går för att fira nyår där. Extra kul var att alla tjejerna som bodde ihop där åkte upp. Ja nån bor ju kvar där också. Sen saknar hon ju så klart alla hon lärde känna där uppe. De kommer garanterat att ha väldigt skoj.

Ja visst ja, höll ju på att glömma...

Grattis Tomas

Min bror som fyller år idag. Ha en jättebra födelsedag!

1 kommentar:

Thina sa...

Hej Katarina!

Jag vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Hoppas att 2010 ska bli ett toppen år för dig!!!
Nyårskram från Thina och Gandalf