lördag 31 oktober 2009

Hemma igen!

Äntligen hemma igen efter en lååång dag och 80 mil i bilen. Klockan ringde redan vid 2,30 och en timma senare hämtade Veronica upp mig, Lisa och Alice.

På plats träffade vi Pirre och ett helt gäng med andra Knickerbockers, jättekul. Dessutom var Pirre snäll och ställde Alice för mig denna gången. Tänkte att hon är säkert bättre på att trolla med ryggen än vad jag är. Och det var hon verkligen...inte ett ord om nån svag rygg i kritiken. Däremot så stod det så här "tyvärr är ögonen alltför ljusa och ger ett felaktigt uttryck"! Ja alltid ska det vara nåt, så ut åkte hon på en 2:a.

Nu är jag milt sagt helt slut så nån längre rapport än så blir det inte. Lite god mat i kväll så lär jag snart sova sött...




1 kommentar:

Eva sa...

Visst är det märkligt hur hundarna kan förändras från den ena utställningen till den andra...
Bättre lycka nästa gång och då kanske hennes ögon är mörkare ;)