fredag 30 oktober 2009

Förberedelser

Här pågår förberedelser inför morgondagen för fullt. Lisa har fått duscha Alice och sen fönat, fönat och åter fönat...Åh vad jag vill ha en hundfön!!! Roger nu vet du vad jag vill ha i födelsedagspresent, ha ha.
Det skulle onekligen underlätta hundbaden i alla fall. Har visserligen en jättebra vanlig fön men det är ju piss i havet på en collie eller en leonberger.

Sen ska jag då försöka somna sött som en bebis MYCKET tidigt ikväll. Ska ju upp vid 2,30 igen. Vet ju att jag aldrig kan sova i såna lägen så det lär bli en tröttsam dag i morgon alltså. Veronica dyker iaf upp här vid 3,30 så då bär det av.

Har eg inget på den här tillställningen att göra med tanke på den svankiga ryggen hon aldrig blir av med men oj vad kul det ska bli att träffa en massa Knickerbockers!!! Dessutom är det 104 lejon anmälda...

2 kommentarer:

Veronica sa...

Ja vad ska vi dit o göra...=) O jag som övertalade dig...Sov Gott nu så ses vi om några timmar///Veronica...

Katarina sa...

Ja jösses...men det ska iaf bli skitkul att träffa mina kennelvänner! Vet bara inte hur jag ska kunna somna...