söndag 14 juni 2009

Kommentarsändring

Jag har förstått att vissa har svårigheter att lämna kommentarer på min blogg. Märker ju själv ibland på andra Bloggers att det är tvärstopp just pga ordkontrollen.
På prov har jag nu tagit bort ordkontrollen som iaf någon hade problem med. Får väl se om det blir mycket spam, i så fall ändrar jag igen.
Så nu kan ni prova att lämna kommentarer igen. Massor!

Roger tog en tur ut för att "leta" efter makrill men det gick inte så bra idag heller verkar det som. Synd för det hade varit gott till middag.

Igår kväll lyckades Alice ta sig igenom staketet igen och tog en tur i skogen. Nikki gjorde sin plikt och sprang helt förvivlad in till mig och "grät" i högan sky samtidigt som hon kämpade tappert för att få min uppmärksamhet genom att kasta överkroppen upp i mitt knä och därefter snabbt vända och springa ut igen. Trots att hon gjorde detta flera ggr tog det en stund innan jag fattade att hon ville skvallra om vad som hände där ute.
Nu har jag i alla fall lärt mig att Nikki nog är en utmärkt barnvakt och att jag borde reagera när hon så uppenbart ska berätta nåt!
Alice då? Ja hon kom ju när jag ropat en stund, lika glad som vanligt...

Inga kommentarer: