torsdag 25 juni 2009

Badgäster

Nu har vi haft badgäster här! Veronica och Josefine kom hit med Kimbo som skulle låna vår dusch. Lilla Humlan fick följa med också, så söt så söt...
Alice tog med sig kompisarna ner till sin lilla damm och lät dem frikostigt svalka sig där. Humlan gjorde en störtdykning men var snart i spat igen och Kimbo, ja han bara ääälskade Alice lilla paradis.
Så nu Krille vet du vad som står härnäst på "att göra" listan!







Är det kanske kärlek säg???





Alice och Humlan motionerar i slänten...



Humlan på väg ut ur busken



Nej jag ska INTE bajsa! Det ser bara så ut.



Kimbo ren och fin efter duschen, kopplet på för säkerhets skull. Inga fler bad i dammen idag inte.



Mmmmm så söt jag är...

4 kommentarer:

Veronica sa...

Underbara bilder, men vad jag skrattade när Humlan dök, jag trodde aldrig hon skulle våga gå i dammen igen...
Tusen tack för lånet av duschen igen... Du är en pärla...=)

Hörs imorgon...

Eva sa...

Ja du Katarina, nu är det dags att bygga en större damm, för ska Alice ha sina polare där så behövs det en större pool :-)
Det ser ju underbart ut när de "små" plaskar runt....

Ellen sa...

Herregud så gulliga kort och vilken supersmidig "hundpool" ni har. Måste absolut skaffa mig en sådan. Mina har bara en sketen plastbalja att plaska i... går ju inte för sig bara.
Ha en bra dag!

Pirre sa...

Ååå... Nu kommer mina hundar längta efter en egen damm också.. =) Vilken lyx! Jag får nog vända upp o ner på Nylins båt o fylla den med vatten.. hehe...