söndag 14 juni 2009

Blommor och ogräs

Igår köpte vi lite blommor som Alice kämpade tappert för att få "vara med" och plantera. De svarta plastkrukorna är det mest åtråvärda hon vet tror jag...
Några av plantorna har inte hunnits med än, vaddå ertappad???



Nova och Smulan gassar i solen.



Nikki håller på att byta om till sommarstassen och är allmänt raggig just nu.



Får man inte plantera blommor (hmmm) så är det vila i skuggan som gäller.



Selma saknar Lisa så hon håller på att dööö...skriker högljutt efter henne på natten. Hon brukar nämligen sova hos Lisa.
I brist på bättre sällskap kan hon tom tänka sig att kråma sig lite för oss andra.



Kolla in vem som genast ansluter...



Söta söta Smulan undrar vad som kan gömma sig uppe i skogen. Tidigare idag fanns där en tax som glatt gjorde dem sällskap i trädgården. Kanske kommer den tillbaka?



Ja, jag ser allt ogräs som gror...så bestämde mig för att genast gå ut och ta ett tag. Väldigt vad tydligt det syns på kort...

1 kommentar:

Veronica sa...

Vad synd jag inte visste att Alice var en sån fena på att plantera i så fall hade jag bett att få låna henne när jag höll på som värst med Tequila som hjälp med att plantera...