söndag 12 april 2009

Tips!

På min dagliga "surfturné" igår hittade jag en underbar blogg. Ellen bloggar om sin vardag med sina två hundar varav en leonbergervalp, "lilla" Knodden.
Ramlade in där av en tillfällighet sen blev jag fast. Denna Knodden har nog hittat på det mesta som går att hitta på. Tom en baginbox med vin har han gett sig på till mattes stora förtvivlan.
Hennes foton från en massakrerad trädgård fick mig att flina lite fånigt igenkännande...är detta månne ett rasproblem???

Nej nu ska jag inte överdriva, alla hundarna här har grävt ett kort tag så jag hoppas innerligt att Alice snart överger denna sysselsättning. För mattes skull. Är det nåt som är heligt för husse så är det nämligen trädgården.

Har ni en stund över och behöver få er ett gott skratt, ja då ska ni kika in till Ellen!

Inga kommentarer: