fredag 17 april 2009

Fredag morgon

Fredag=ledig=Härligt!
Har precis kört Lisa till skolan. Hon börjar senare på fredagar så jag kör henne för att hon ska få sova lite längre. De har håltimma både första och sista lektionen så jag brukar vackert få hämta henne också. Lite snopet för dem som åker buss annars de får ju vackert följa de vanliga busstiderna i alla fall...

I tisdags var vi på kurs med Alice. Nu är det bara två ggr kvar, jösses vad snabbt det gått.
Apropå Alice så har jag under veckan börjat hoppas att hon äntligen blivit för stor för att ta sig igenom staketet, hon har inte gått igenom på flera dagar. Så igår kväll satt hon plötsligt på fel sida igen. Nån gång måste ju det problemet lösa sig av sig själv. Eller??? Kan inte förstå hur hon lyckas men efter att ha sett det med egna ögon är jag trots det överbevisad om att det i alla fall går.

På söndag blir det kalas hos Natali som fyllde år igår. GRATTIS NATALI!
För övrigt blir det en lugn helg hoppas jag.

Nu ska jag övergå till att sätta ihop ett gruppmail ang Grilldagen på klubben, får väl se om kreativiteten kan infinna sig.

Inga kommentarer: