fredag 24 april 2009

Handlingkurs

Igår kväll var vi på handlingkurs i Munkedal. Det var jättebra och jag lärde mig massor. Gäller bara att komma ihåg allt.
Lizbeth Liljeqvist var en av dem som höll i denna kurs, dessutom det finskbrytande paret som jag just nu inte kan komma ihåg namnet på. Riktigt professionella handlers som kan alla raser. Superduktiga och inte heller alltid eniga med Lizbeth...
Lisa hade med sig Nikki och fick också en genomgång. Veronica och Josefin var med med Kimbo och Crazy och dessutom kom mina klubbkamrater Sophia och Roger från Strömstad med sin fina Amstafftik. Jättekul att de kom ner "ända" därifrån.

Nu ska jag förbereda lite inför imorgon, en collie ska borstas bla...imorgon bär det iväg till Vara-Grästorps utställning. Återkommer med rapport under helgen!

1 kommentar:

Carina sa...

Lycka till imorgon med utställningen !! Hoppas att Alice inte är halt !!