söndag 21 december 2008

Tre dagar kvar

Ja nu är det bara tre dagar kvar till julafton. Lisa räknar ner på det sättet medan jag själv räknar att det bara är två dagar kvar att jobba. Faktiskt tror jag det ska bli en och en halv...flexar nog ut tidigt på tisdag, det tycker jag att jag har förtjänat.

I helgen har det ju varit regn och blåst, inte tillstymmelse till snö och julkänsla. Inte för jag är särskilt förtjust i snö men julafton är en av de få dagar på året jag skulle vilja att det var vitt.

Efter jul och nyår är det ju My Dog i Göteborg, det ser vi fram emot. Inte för att vi ska ställa någon själva men det är så kul att åka dit och titta. På både måndag och tisdag ska Veronica ställa och Pirre kommer dit på tisdagen. Så det blir nog till ett besök båda dagarna tror jag.

I år har vi haft två varianter på julkort. Ett på Lisa och Nikki och ett på Alice. Om ni inte fått nått av oss så passar vi på att här önska er en riktigt God Jul!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst blir det skönt med lite ledigt från jobbet. Jag ska jobba måndag och tisdag sen är jag ledig i 2 hela veckor, helt underbart!!
Vad trist att ni inte har nån snö för det ska vara lite vitt på julafton för då går tomtens släde betydligt lättare :-)
Kul att åka till Gbg och kolla hundutställningen, jag blir faktiskt lite avis på dig, men du har ju inte så långt att åka. Hade jag bott närmare så hade jag också varit där, men att åka 45 mil på vintern känns inte så lockande...

Anonym sa...

Har bloggen tatt julledigt ??????
Tills efter helgerna eller .L.