torsdag 11 december 2008

Oj oj oj..

vad mycket det är nu! Hinner knappt att blogga...

Har haft en smått kaotisk vecka då min kollega A är sjukskriven, det har blivit till att jobba järnet för att hinna med allt. Har varit på plats redan kl 6 varje morgon denna veckan så nu har jag gjort mina 40 t på fyra dagar.

Igår var det styrelsemöte på Klubben så imorgon hoppas jag få klart protokollet. Gladaste nyheten är att vi nu fått möjlighet att hyra in oss i Björnäs Ridhus så vi kan träna inomhus. Underbart denna årstiden så klart.

Dessutom fick jag idag mail från Lena på 125:an i Tanum De öppnar sitt cafée nästa torsdag och har inbjudit oss i Tanumsklubben på premiärkvällen. De bjuder på fika och överaskningar. Trevligt tycker jag! En inbjudan till alla medlemmar finns i klubbens gästbok.

Ja så jag har alltså haft fullt upp med att skicka gruppmail nu då, budskapen ska ju spridas...

Imorgon hoppas jag kusin Veronica kommer hit med Crazy. Då blir det lejonlek.
Apropå lejon! Idag fick jag min Leonbergerbok. Min fantastiska uppfödare Pirre har fixat boken till mig. Gissa om jag blev glad när det dessutom visade sig att jag fick 40 % rabatt på den!!! Dagens julklapp alltså. Eller kanske födelsedagspresent. Vissa fyller ju snart...
Nu kan jag knappt vänta tills jag får börja läsa, tänk att få krypa ner i sängen med en intressant bok, det kan bli dåligt med sömn inatt alltså...

Inga kommentarer: