lördag 27 december 2008

Stackars stackars mig...

som är så sjuk! Har "bara" drabbats av förkylning men oj vad dålig jag är. Det bubblar i öronen, ögonen och näsan rinner på kapp. Huvudet värker och svetten rinner. Naturligtvis har jag knappt sovit en blund i natt.
Egentligen ska jag väl vara glad, har haft ont i halsen och kroppen sen ett par dagar före jul men klarade mig hyfsat tills nu alltså. De andra i familjen är halvkrassliga så det är väl en tidsfråga antar jag.

Gårdagskvällen ägnades åt Körslaget på TV. Naturligtvis hejar vi på vår "lokala" kändis, Snygg-Erik. Trots det måste jag väl erkänna att Robert Wells mer eller mindre klassade ut alla andra...fortsättning följer ikväll.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och se om jag kan få sova lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket elände att bli sjuk nu när du skulle få några dagars ledighet från jobbet.... så surt!!!
Vi hoppas innerligt att du snart blir frisk igen. Krya på dig.

Anonym sa...

Hej Kusse!!!
Hoppas att du snart kryar på dig...Hur blev din julafton???
Jag "slapp" min juldag,(du vet)...
Ha det gott o Krya på er...
Veronica o resten av gänget...

Anonym sa...

Vi hoppas att du snart är på benen igen !! Krya på dej ...tänk det låter alltid så simpelt med förkylning. Men när man väl har en så fyy så kass man känner sej !!