söndag 14 december 2008

Mina älskade flickor

Igår var vi ju på Torp och julhandlade. Jag, Roger, Carolina, Lisa och Natali. Då hittade Lisa och Natali ett ställe där de demontrerade kameror, skrivare och fotopapper, detta gjordes genom gratis fotografering utanför butiken. Naturligtvis var tjejerna snabba att bli fotograferade och fick var sitt foto i A4 format alldeles gratis. Så här fin blev kusinbilden!



En stund senare när Emilie också anslöt till familjen så kom jag på...jag måste ju passa på att få en syskonbild på mina underbara flickor! Vi knatade alltså dit igen, placerade tjejerna i och på stolen, voila...
Här kommer resultatet!



Jätteglad är jag för denna bild. Det roliga är just att den är helt oplanerad. Inga finkläder (snarare ytterkläder på), inte perfekt hår eller sminkning utan bara "här är vi"!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina foton på fina tjejer!
Det är väl det naturliga som blir bäst, inget onödigt smink och inga onödigt fina kläder :-)
Jag tycker dom är supersnygga!!!

Anonym sa...

Visst är dom fina ....
Men en är finast Hon har nog en fin pappa .L.

Anonym sa...

Ja Lisa har ju en fin pappa :)

Anonym sa...

Jag håller med Eva !! Det är kul när det blir så spontant !! För det blir mer naturligt !! Jätte söta flickor du har !!