fredag 8 maj 2009

Regn

Äntligen regnar det! Inte ofta man uttrycker sig så men det behövs ju verkligen regn nu. Däremot vill jag inte det ska regna imorgon av naturliga skäl. Kollade precis Yr och nu börjar det se vanskligt ut. Molnigt på morgonen, regnskurar mitt på dagen. Visserligen går jag ut tidigt så får väl hoppas på molnigt då...

Carro var ute på krogen med två kompisar inatt. Sen har de sovit här. Det har varit lite rumsterande här på förmiddagen då en av dem skulle iväg och jobba så Carro har kört henne till bussen nu. Nr två ligger och sover. Dessutom är Emilie här också, även hon sover förstås. Tänk när man kunde sova så länge...
Däremot har jag en förkärlek för att sova en stund efter maten på eftermiddagen, oj så sköööönt det är!
Tror det får bli en liten "nap" i eftermiddag om jag hinner...så skönt att krypa under en filt en stund när det regnar.

Alice verkar fundera på om hon ska orka med Larv imorgon...Vi kan säga att hon gillar ju också verkligen att vila!

1 kommentar:

Eva sa...

Lycka till i morgon och säg till Alice att hon inte får larva ;-) sig i ringen!
Igår hade vi ett väldans oväder med åska så det stod härliga till...usch att det redan har börjat. Ronja gillar inte åska.

Ska ställa Saga i morgon på våran inoff utställning, hon fäller så det yr om henne! Det får bära eller brista...

Väntar mig att få läsa om eran dag här på bloggen.
Lycka till.