onsdag 20 maj 2009

Datatrubbel

Igår kväll hade jag virusproblem på min dator. Hela kvällen gick åt utan att vi fick löst problemen. Trots att antivirusprogrammet stoppade det så krånglade det mesta.
Idag fungerar det äntligen igen. I såna lägen är det bra att ha mer än en dator i huset. Jag är nämligen hellre utan TV än dator...

Idag har jag ägnat kvällen åt att försöka göra om min hemsida med de nya mallarna och möjligheterna som man fick tillgång till idag. Skittråkig blev den ändå, jag blev inte alls nöjd hur jag än höll på. Nu får den i alla fall vara så tills jag orkar testa vidare. Jag gillar det enkla med denna hemsidesvariant, det finns färdiga mallar till allt men tyvärr är det så fruktansvärt segt och tar evigheter att förändra. Annars passar det som sagt mig som inte har så stora kunskaper på det här med hemsidor.

Trött i huvudet blir man i alla fall efter några timmars gloende på skärmen så nu får det bli sängen...

Inga kommentarer: