onsdag 27 maj 2009

Planer

Så har då livet återgått till det normala igen. Dvs min gamla dator har kommit hem igen och är frisk och kry. Sköööönt!
Nu får vi se hur länge jag kan klara mig undan att köpa en ny, en liten frist har jag fått i alla fall.

Helgen är fullt planerad, den lär gå i ett. På lördag är det utställningen på Orust där Alice ska ställas. Tur att vi inte anmälde Nikki för hon håller på att byta kostym just nu.
På söndag är det lydnadstävlingar i Tanum och det har jag ju tänkt åka och titta på även om jag inte ska tävla själv i år. Måste ju heja fram mina klubbkamrater Marléne och Anja istället. Sen är det ju Mors Dag då också så det får vi väl fira lite. Frågan är hos vilken Mor.

På måndag åker Smulan till hundpensionatet på semester. Mamma och pappa åker till Bulgarien på tisdag morgon. Framförallt pappa lider alla kval över hur "elakt" det är att lämna Smulan på det viset. De ska vara borta i 2 veckor men jag ska hämta hem Smulan sista fredagen innan de kommer hem så får hon vara hos oss de sista dagarna. Då har ju Lisa slutat skolan också så hon kan ta henne de sista vardagarna.

I sista stund har jag anmält Alice till den nationella utställningen i Borås den 28/6. Hade eg inte tänkt göra det men så skulle ju flera av hennes syskon dit och då tyckte jag det kunde vara kul att ta med mig Alice också. hade ju ändå tänkt följa med Veronica för att titta på.
Det ska verkligen bli kul att träffa Knickerbockersgänget igen, det verkar som att det blir ett gäng som kommer.

Nu ska jag se om jag klarar installera fotoprogrammet i burken igen...

1 kommentar:

Eva sa...

Ser att du har några utställningar på gång, kul!!! Jag ska också på utställning på lördag, med Saga, även hon i sommarklänning ;-) det är en inoff i Mora och vi tar det som en trevlig utflykt...
Förstår att Smulans husse har det "tungt" nu när han ska resa från henne ett par veckor, men det blir nog väldigt kul att komma hem till en överlycklig Smulan kan jag tro! Hoppas de får en härlig semester och hälsa dem så gott!