tisdag 1 juni 2010

Sent ute

Tänk att jag alltid ska vara så sent ute med allting.
Eva på Vallkrokens började bearbeta mig att jag skulle komma till utställningen i Ransäter för evigheter sen. Jo visst ska jag det, det bestämde jag snabbt.

Sen dröjde det ända tills idag innan jag kom på att jag nog skulle kolla upp om det fanns nån stuga att hyra där uppe så man skulle kunna umgås lite kvällen innan. Alldeles för sent visade det sig...naturligtvis fanns det ingen.

Så det får väl helt enkelt bli en lång dagsutflykt då. Men kul hade det varit...

1 kommentar:

Eva sa...

Visst hade det varit kul om ni fått tag på en stuga. Till nästa år får du vara ute i god tid för då är det 3-dagars i Ransäter!!!
Då kan vi umgås många kvällar ;))
Hur som helst så ska det bli jättekul att få träffas, det är ett tag sen sist! Ni får väl hyra en husvagn i värsta fall...det är ju också ett alternativ! Eller en husbil...