torsdag 3 juni 2010

MH- helg

Börjar så smått planera för helgen som ska tillbringas i Medevi! Ska bli sååå kul...

Egentligen hade jag anmält Alice till Vänersborg på lördag men när Pirre meddelade att hon fått två extraplatser till MH på söndag (som jag tidigare tackat nej till men det är en annan historia) så bestämde jag mig snabbt för att hoppa på MH istället. Ser ju ut som det kan dröja till nästa annars och det är ju kul att göra det ihop med andra Knickerbockers.

I samband med det ordnas specialsök på lördagen och det kan man ju inte heller missa! Så det blir till att ge sig av på lördag förmiddag nån gång.

Eftersom jag vid det här laget vet hur slut jag blir efter en uppbokad helg med många timmar i bil så var jag förutseende och tog semester på måndag. Vet att huvudet inte riktigt pallar annars och migränen snart är ett faktum. Man lär sig med tiden...

Nu ska jag fortsätta småpilla med packning inför helgen, hoppas ni får en lika trevlig helg som jag kommer att ha!

Inga kommentarer: