måndag 21 juni 2010

Jönköping

Gick upp redan vid 5 igår morse bara för att följa med Veronica till Jönköping. Just då ångrade jag mig så smått men det gick snabbt över.

Väl framme insåg jag att shit...vad trångt det var. Var nog det värsta jag varit med om utomhus faktiskt. Antar att det blir så när man kör ALLA raser på samma dag. I tre dagar dessutom...
Tyvärr inte alls i min smak, riktigt ogemytligt måste jag säga.

I alla fall hittade jag genast Inger och Tomas som skulle ställa Boss och Bamse i går. Boss åkte ut på blått men Knickerbockers Bamse blev 2 ÖKK med CK!!!
Snygg som fasen är han, kolla själva!



Veronicas Humlan och Crazy åkte också ut på blått tyvärr. Så sen packade vi ihop och begav oss hemåt igen. Kom hem dödstrött och hungrig så efter en god middag (tack älskling) slocknade jag gott...

I kväll har jag och Alva varit på valpkursen. Väldigt bekvämt med närheten till denna måste jag säga. Blir ju plötsligt en massa tid kvar av kvällen efter kursen.
I dag var det mest träning på att kunna sitta bunden tyst och stilla. Det gick väl bra även om Alva nog inte tyckte det var den roligaste träning hon varit med om.
Härligt väder var det den här gången också som tur var.

Måste ju också berätta att Knickerbockers Bamse slog till idag också i Jönköping. I dag BLEV HAN 2 ÖKK med CK, R BHKL.
Stort GRATTIS till Bamse, Tomas och Inger!!!



1 kommentar:

Veronica sa...

Ja det var upp som en sol när Humlan fick Certet för två veckor sedan o ned som en pannkaka ut med ett blått band nu... Men så trångt o dåligt det var, inget bra alls... Tack för att du följde med, som vanligt kul med trevligt ressällskap...