lördag 19 juni 2010

Jaha...

Då var de äntligen gifta då! Jag tillhör dem som varit dödligt trött på allt bröllopstjöt ganska länge nu. Har ingenting emot själva bröllopet, nädå, utan bara det evinnerliga tjötet innan.
Jag kan heller inte förstå vitsen med att börja TV-sända kl 8 på morgonen när vigseln börjar kl 15,30. Däremot erkänner jag villigt att jag nu tittat i ett par timmar jag också. Självklart måste jag ju se själva ceremonin, brudklänningen och ja ni vet allt det där...visst var det vackert!

Nu blir det till att packa lite inför morgondagen. Då har jag lovat följa med Veronica till Jönköping där hon ska ställa Crazy och Humlan. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att inte ha nån och ställa själv, då kan man ju vara avslappnad alltså, ha ha.
Nu håller vi alla tummar för att det inte ösregnar då bara, det skulle å andra sidan inte förvåna mig ett dugg...

Inga kommentarer: