lördag 26 juni 2010

Puhhhh...

Då var Midsommarafton gjord då...
Jag och Roger var som vanligt i Grundsund. Där rådde full storm. Som vanligt på midsommar...jösses vad jag frös.
Kan väl erkänna att jag hade lite svårt att koppla av. Lisa hade nämligen tjejfest hemma. Inget konstigt med det men man har ju i bakhuvudet om hur det går när det sprider sig att det är ff.
Nu var det inga problem med det utan det var lugnt och fint när vi kom hem i natt. Tom köket var i fint skick...

Visserligen har väl den övernattande styrkan varit vakna större delen av natten men eftersom de hållit till i Carros rum i källaren så har de inte stört oss.

Lilla Nellie har varit hos Smulan över natten. Det var liksom lugnast så för hennes del. Hon kunde inte följa med oss i år och jag tyckte Lisa skulle slippa passa stridskärringar (även om det var ett tag sen sist) på sin fest.
Nu är hon återbördad till flocken så allt är som det ska igen.

Funderar på om man skulle åka iväg och bada med hundarna i dag. Frågan är bara vart? Får väl se vad det blir.

1 kommentar:

Eva sa...

Det verkar som det är storm varje midsommar på Grundsund. Jag är då inte avis på er ;) här hemma var det lugnt och fridfullt och inga stormar alls!